24 August 2014

something blue






// coat: BikBok // jeans: Dr.Denim // shoes: Primark // bag: Weekday //

Photos by Heidi

Friday was great. And so was this outfit (I think)... My Friday night consisted of walking in the downtown with Heidi, sipping some latte in the cutest cafe in the town, admiring makeup-products at Stockmann and talking about everything important and unimportant. Best way to spend your Friday I think!

I'm really happy with this outfit. It's so much my style, good job Kaisa! (ps. I'm in love with that lipstick..heh) 

Perjantai oli ihana. Niin oli mun mielestä tää asukin... Perjantai-ilta taittui mun osalta Heidin kanssa keskustassa pyörien, kaupungin ihanimmassa kahvilassa lattea siemaillen, meikkejä Stockmannilla ihastellen ja kaikesta tärkeästä ja ei niin tärkeästä höpötellen. Ehdottomasti illanviettoa mun makuun!

Oon todella tyytyväinen tähän asuun. Jotenkin just mun tyylinen ja oloinen, nappisuoritus siis! (ps. rakastan tota huulipunaa...hih) 

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi ♥ se ilahduttaa