3 June 2015

KEVYT KESÄMEIKKI 2015 VIDEOLLA

Mun blogin eka video i-ki-nä - eka video on vihdoin täällä, jihuu! Oon halunnut oikeestaan koko mun blogini olemassaolon ajan julkaista joitain videoita täällä. Jännitys on jostain kumman syystä aina kuitenkin ottanut mussa vallan, enkä videoita toistaideksi ole tehnyt.. Mutta nyt eka video is here!

Tällä videolla teen mun perusmeikin - ei todellakaan siis mitään super spessua. Tää kyseinen meikki on tosi simppeli. Oon käyttänyt meikkailussa pitkin kevättä ja nyt kesän alussa aikalailla samaa kaavaa (tätä vois ehkä jopa kutsua ennemmin kevät-/kesämeikiksi). Haluun sanoa jo tähän alkuun, että en todellakaan ole mikään ammattilainen meikkailussa. Tykkään hirveesti katsoa meikkitutorialeja netistä ja meikit kiinnostaa kovasti. Tein tänkin videon lähinnä omaksi iloksi ja ihan vain jos jotain kiinnostaa mun meikkiniksit ;-)

Nyt pölinät kuitenkin pussiin ja laitetaan video pyörimään. Hope you like it!



Kertokaa mulle, mitä piditte videosta - peukkuja ylös vai alas? Uskallanko tehdä enää uusia videoita, kääk haha?

Ihanaa kesäkuun alkua, palaillaan pian!
 

8 comments:

  1. tosi nätti lopputulos! :-) ja hyvä video myös c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee, kiitos! niin mahtavaa kuulla ♥ huh

      Delete
  2. Oi just ihana video! Sulla on oikeesti todella kauniit kasvonpiirteet :-) ♥ En kestä muutenkaan noita sun asukuvapostauksia kun oot niin upea ja kuvauksellinen! Ja kerta toisensa jälkeen pakko sanoa, että sun tyyli on kertakaikkisen ihana!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi Pauliina, kiitos kertaa sata ♥ taisin ihan punastua tommosista kehuista..

      Wau, kiitos!

      Delete
  3. Ihana video ja turhaan jännitit! :) oot kyllä mielettömän kaunis ja sopii hyvin toi meikki :)

    Picture Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinköö? huh, kiitos! ihan mahtavaa kuulla ♥
      alkaa ehkä jo tuntua, että voisin jopa tehdä jatkossakin muutamia videoita aina silloin tällöin!

      kiitos :-)

      Delete
  4. Kiva video :) ! Lisää näitä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihanaa kuulla ♥ yksi uusi video onkin itseasiassa pian tulossa!

      Delete

Kiitos kommentistasi ♥ se ilahduttaa