23 June 2015

KÖPIS 2015 VIDEOLLA

P6120009

Aattelin esitellä teille nyt jo toista videota mun blogissa (voi mä olen vaan niin innoissani näistä videoista !!!!). Palasin viime keskiviikkoiltana kotiin Kööpenhaminasta, jossa vietin vajaan viikon kaveria moikkaamassa ja ihanasta kaupungista nauttimassa. Köpis on kyllä niin mun kaupunki. Kadut, henki, ihmiset, tunnelma, 2nd hand shopit, tyylikkäät ihmiset, kauniit talot ja kulttuuri... Lista vois vaan jatkua, meitsi rakastaa Köpistä!

Kokosin reissusta ottamistani videopätkistä koosteen, jossa näkyy pieniä paloja mun menosta tuolla eteläisemmässä Scandinaviassa. Tää video jää ihanaksi muistoksi ihanasta matkasta. Videoista saa pelkkien kuvien sijaan niin eritavalla välitettyä tunnelmaa. Toki tässäkin näkyy vain murto-osa reissun antimista. Reiluun kolmeen minuutiin on mahdotonta tiivistää kaikkea, mutta pienenä makupalana tää toimii varsin hyvin.

Nyt play-nappula kuitenkin päälle ja video pyörimään ;-)
(kannattaa kans laittaa laatu HD:ksi)



Toivottavasti kaikilla oli muuten ihana juhannus, mulla ainakin oli. Rentoa meininkiä mökillä hyvässä seurassa, mitäpä muuta sitä jussina tarvitaankaan..? Säästä huolimatta, kesä on iiihanaa!

Ja hei, once again, kertokaa mielipiteet videosta!

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi ♥ se ilahduttaa