10 July 2015

INSTALATELY

Näin reissun päällä tänne blogiin on hankala saada aivan reaaliajassa postauksia valmiiksi. Haluun kuitenkin pitää teitä ajantasalla mun menoista ja päätinkin koota mun Instagramiin laittamista kuvista pienet kollaasit tänne blogiin. Instagramia oon päivittänyt melkolailla koko kesän aika aktiivisesti - oikeastaan paljon normaalia aktiivisemmin. Tiuhan Snapchatinkin käytön myötä tää kesä on ollut todellinen somekesä :-D Nyt kuitenkin niihin kuviin....

Tässä siis räpsyjä niin täältä Barcelonasta, vajaan kuukauden takaisesta Köpiksen reissusta ja alkukesän lomailusta Suomessa. Olkaatten hyvät!

ig10_files

Lauantai-iltana kävin erään toisen au pairin kanssa katsomassa upeaa Magic Fountain -näytöstä Montjuicin suihkulähteellä. Tää oli iso wau! Taustalla soiva musiikki, pimenevä kaupunki, upeat valot ja hyvä seura! /// tyytyväinen meitsi Barcassa - hymy on herkässä /// Mä sitten rakastan palmuja... niin eksoottisia! Muistuttavat aina, kuinka kaukana olen kotoa :-D /// Pientä hiekkaleikkiä viikko sitten maanantaina. 36 asteen helteessä me ei muuhun pystytty tämän pikkuneidin kanssa

ig10_files1

Saatiin ihailla kaunista auringonlaskua auton ikkunasta viime sunnuntain Catalonian-roadtripillä, wau! /// Tän tytön kanssa me vietettiin niin ihana kesänalotus viikko. ja seuraava viikko. ja juhannus. Voi iso kiitos Amanda meillä vaan on aina niin superia yhessä /// niin kaunis auringonnousu juhannuspäivänä mökillä, klo 04:07 /// tällä kuvalla toivotin ihanat jussit instagramissa. Toi vihreys, ahhh

ig10_files2

Kesäkuun Köpiksen reissulla tuli räpsittyä kuvia ihan olan takaa. Mä niin lovetan Köpista! /// Kauniita rakennuksia Kööpenhaminan keskustassa. Pikkuhiljaa hämärtyvä ilta loi kauniin tunnelman kaupungin kaduille /// Päiväreissulla Malmössä ja Weekdayhin oli pakko päästä. En oo vieläkään päässyt yli siitä surusta, että Helsingin Weekday lopetti toimintansa tammikuussa :( ikävä on kova! /// maanantain väenpaljous Strøgetillä

k7_files

Kuvan kaunis Nyhavn  /// Koulujen päättymistä ja kesäloman alkua juhlittiin isolla porukalla Tervasaaressa. Ah, mahtava ilta ja niin kaunis auringonlasku! /// Ihanan Nean kanssa kahvilla. Vähän kofeiinia vähän... kahvifriikki ilmoittautuu! /// Nää auringonlaskut on mun lemppareita... big love!


k7_files2
Heti loman alettua mä otin kaiken ilon irti kiireettömistä aamuista. ahh! /// no ne fluxit... oiettä pelkkää lovee. Postaus näistä löytyykin täältä :-)




PicMonkey Collage




Jos mun menot kiinnostaa muuten, niin nimimerkin @kaisasy alta voi mun ig-päivityksiä seurailla!

Ihanaa kesäperjantaita kaikille 


PS. Osaako kukaan auttaa? Miten saan nuo Flickrin kehykset pois kuvista? Itku meinas tulla, kun temppuilin noiden kanssa.... lopulta luovutin ja tässä tulos. Help meeee!


8 comments:

  1. Mulla tuli eilen sama ongelma flickrin kanssa enkä löytänyt mitään ratkaisua minäkään! Html-linkki on vain muuttunut tuolla sivulla. Päätin lopulta kokeilla muita palveluita ja sain lopulta toimivan html-linkin photobucketin kautta. Kannattaa kokeilla sitä! Itse siirryn varmaan kokonaan siihen, jos tuo flickr ei kohta "normalisoidu"
    Sitteen sun blogista:) Tykkään paljon yksinkertaisesta ulkoasusta, mutta ehkä siihen voisi lisätä jotain tuomaan erottuvuutta? Sun tyyli on kanssa aivan upee ja sen takia panostaisin asukuviin vieläkin enemmän. Yleisesti sulla on mun mielestä tosi kiva blogi! Uskon, että sulla on oikee suunta ja vaan tekemällä ja ottamalla lisää kuvia alkaa blogi kasvaa ja parantua kokoajan, jos se on sun tavote!:)
    sofiaelizabetha.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ensiksikin, kiitos sun kommentista! Joka lainin luin tarkkaan ja ajatuksella, kiitos :-)

      Näin mä vähän aattelinkin, että jollain muulla saattaisi olla sama ongelma flickrin kanssa... ihan kökkö juttu jos se ei nyt tästä eteenpäin toimi entiseen malliin. Mutta hei kiitos vinkistä, pitää itekkin käydä tutkailemassa muita palveluita. Eiköhän tähän ratkaisu löydy ;-D toivotaan ainakin!

      JA úber iso kiitos palautteesta! Laitan jokaisen parannusehdotuksen ehdottomasti korvan taakse ja sieltä sitten käytäntöön. Kiitos sulle Sofia :-)

      Delete
  2. Ihania kuvia, varsinkin noi Köpiksen kuvat! :-)

    Mulla oli muuten tuota samaa ongelmaa flickrin kanssa ja mietinkin, että pitäiskö siirtyä johonkin toiseen ohjelmaan... Ärsyttää, kun just vasta löysin ton flickrin ja tykästyin siihen. :-D

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! :-)

      jajoo... ilmeisesti tosi monella bloggarilla ollut tota ongelmaa! Niin rasittavaa... Mulla sama juttu - olin niin tykästyny flickriin, että oikeesti harmittaa jos se ei nyt tästä eteenpäin toimi! Mut hei, kerro ehottomasti jos löydät ongelmaan ratkaisun ;-)

      Delete
    2. Mä aloin itseasiassa käyttämään Photobucketia, joka on tosi vastaavanlainen kuin Flickr. :-)

      Delete
    3. jees, kiitos! käynkin heti kattomassa josko se mulla toimis ;-)

      Delete
  3. Aivan törkeen upeita noi kaikki auringonlaskukuvat <3<3

    Ja tosta flickr jutusta. Nykyäänhän se linkki sisältää sen data ja script-osan, niin poista ne. Jätä jäljellä vain se img-osa. Näin tulee vaan pelkkä kuva eikä muita hömpötyksiä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeii, kiitos!! Upeita maisemia on helppo kuvailla ;-)

      Ja jes, kiitos neuvosta! Näin mä itseasiassa asian sain jo hieman aiemminkin ratkaistua.. Mahtavaa, että apua saa näin sitä pyytäessä ♥

      Delete

Kiitos kommentistasi ♥ se ilahduttaa