24 July 2015

SELÄTÄN PELKONI

Koska asukuvia saan julkaistua seuraavan kerran vasta vajaan viikon päästä Suomeen palatessani, aattelin esitellä nyt pientä sneakpeekiä yhdestä (mun liian monesta) Barcelonan ostoksesta. Se on uusi bomber, tai niinkuin mä tämän jo ristin: lintubomber.

P7230137


Oon aivan kikseissä tästä takista ja tiiän jo nyt, että viimeistään syksyn tullen tälle tulee paljon käyttöä. Huvittavaa tässä vaan on se, että mä en pidä linnuista. Okei, ehkä vähän väärin muotoiltu lause. Sanotaanko, että mua vaan jostain syystä linnut pelottaa ja ahdistaa. Oon pienenä joutunut elämään jopa jonkun sortin lintufobian kanssa. Vanhetessa pelko on lieventynyt, mutta linnut ei tosiaan edelleenkään oo mun parhaita kamuja. Väistelen Helsingin keskustassa jopa puluja (I know, olen nolo). Miksi mä sitten ostin takin, jonka selkäpuolella komeilee iso kotka? Hyvä kysymys.

Ei vaan, jostain kumman syystä tää lintu oikeesti miellyti mun silmää. Värit on kohdallaan ja printti on upea. Kyllä mä kaupassa mietin, voiko tää olla todellista että Kaisalla on lintutakki päällä. Päätin kuitenkin, että kyllä voi. Mä oon ehdottoman tyytyväinen tähän ostokseen, aiettä!


P7230156
bomber jacket: h&m

Syksyllä mut siis voi nähdä kävelevän lintu (pelonaiheeni) selässä. Ehkä tää on sitä pelkojen selättämistä, ihan sananmukaisesti... haha :D

ps. Barcan reissun myötä oon saanut ihan älyttömän määrän uutta inspistä pukeutumiseen ja asuihin. Keksin uusia asuja ja vaateyhdistelmiä tuon tuostakin ja tuntuu, että oikeesti halkeen. En malta odottaa, että päästään niitä kuvaamaan... Joten stay tuned! Asukuvia tulossa hyvin pian ja paljon!

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi ♥ se ilahduttaa